Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2021 14:34 - Бумеранг...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1263 Коментари: 2 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Бумеранг….

Беззвучен стон потъва в тишина
и бумерангът някак се завръща
безчестие прочетено в нощта
на някого съдбата преобръща. 

Пак Егото е скоростен капан
и любовта за нищо не е мяра
един използван, друг пък – неразбран,
но аз накрая все пак оцеляла. 

Във чаша от далечното кафе
се крие образът на Сатаната,
разплакано е моето небе
и боядисва в черно синевата. 

А после обвинение – вердикт,
затворени очи във сляпа драма,
под пръстите ми недописан стих,
усещането – просто теб те няма. 

Пречупено приятелство на две
оттегляне, покой и тъжна участ,
замлъкна бавно моето сърце
в поредният разказан ужас. 

Сега се препрочитам и горя
досбъдване попива в сетивата
и вече знам аз мога да платя
цената на желаната разплата. 

И наблюдавам в профил и в анфас,
как тя сама до дъното ще стигне
и пак ще има светлина за нас,
когато твоят лъч у мен притихне. 

26.07.2021г.
Елица 

„Безчестието е като бумеранг, тъкмо помислиш че всичко е наред и ответният удар те халосва по главата. Независимо колко години са минали…. “ 

Някакви си стихотворни размисли на Еличка… :)

image






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Здравей, Ели...
26.07.2021 17:29
Колко добре е казано - „Безчестието е като бумеранг..."
Хубаво стихотворение и хубав музикален избор...
Благодарности!
цитирай
2. cinderellathespy - 1. stela50
27.07.2021 11:55
stela50 написа:
Здравей, Ели...
Колко добре е казано - „Безчестието е като бумеранг..."
Хубаво стихотворение и хубав музикален избор...
Благодарности!


Таня, здравей!
Радвам се, че стихчето ти е харесало.
Малко стихотворни размишления
върху стари преживени истории,
към които се върнах 20 години по-късно.
Тогава съм си сгънала тъгата в себе си
и на никого не съм казала как се чувствам.
Като си прочетох, обаче, едни писания назад
с днешен поглед виждам нещата по друг начин.
И пак преживях емоционално тогавашното огорчение...
Но както казва една моя приятелка : Това е било единственото
възможно, което е можело да се случи. Не се терзай.
Случило се е така, за да бъдеш това, което си сега -
съпруга, майка, професионалист, израснала в тегобите
душа. Просто ми е мъчно за една нереализирана докрай любов
и си зададох въпроса какво би било ако.... Сигурна съм,
че някой друг също си го задава... Просто тогава бяхме на
по двадесет и...., а днес сме на по четиридесет и... близо петдесет...
С много тежък товар на гърба.... Но каквото - такова....
Топличка прегръдка,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719615
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031